Психолог

13.Гру.2019

Пошта довіри в Житомирському навчально-виховному комплексі № 59 Під час проведення тижня психології в закладі працювала «Пошта довіри», що викликало пожвавлене спілкування між учнями різних класів. Метою гри було сприяти формуванню дружніх відносин між молодшими школярами.

Детальніше
11.Чер.2019

  Початок шкільного навчання – важливий етап у житті дитини, в якому вона зустрічається з новими формами діяльності та спілкування. Основним видом діяльності у школі є навчання, яке передбачає обов’язковість, розумове напруження, вміння слухати і сприймати завдання, доводити розпочату справу до кінця, вміння керувати своєю поведінкою, адекватно сприймати самого себе та навколишню дійсність. У дитини … Продовжити читання “Пам’ятка для батьків щодо формування у старших дошкільників позитивного ставлення до школи”

Детальніше
18.Гру.2018

Як ставитися до дитячих страхів? Діти дошкільного віку бояться багатьох речей (максимум страхів у віці 5-8 років), можна навіть розділити цілі страхи на декілька груп: «медичні» (біль, уколи, лікарі, хвороби); страхи, пов’язані з нанесенням фізичної шкоди (несподівані звуки, транспорт, вогонь, стихія, війна…); страх смерті (своєї або близьких людей); страхи тварин або казкових персонажей; страхи кошмарних … Продовжити читання “Як ставитися до дитячих страхів?”

Детальніше
29.Бер.2018

Емоційний добробут дитини у сім’ї  та дошкільному закладі – визначальний фактор розвитку її особистості.   Необхідною умовою успішного емоційно-соціального розвитку дитини, формування відповідних знань, умінь, навичок є відчуття психофізичного комфорту. Психологічний комфорт – це душевне благополуччя, бажаний емоційний стан, що свідчить про переживання людиною безпеки, задоволення, успіху. Психологи довели, якщо дитина перебуває у стані психологічного … Продовжити читання “Емоційний добробут дитини у сім’ї  та дошкільному закладі – визначальний фактор розвитку її особистості”

Детальніше